  • Data: 2008-07-17 21:53:55
    Temat: Re: Urząd Morski w Słupsku
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 16 Jul 2008 22:11:12 +0200, Johnson napisał(a):

    > A kogo [tutaj] to obchodzi ?

    Może trochę zbyt krótko toopisałem, ale z prawnego punktu widzenia Urząd
    Morski jest organem administracji państwowej, wydającym określone dokumenty
    i działającym w pewnym obrzarze:
    http://www.umsl.gov.pl/

    i moje pytanie jest takie, czy zgodne z prawem jest "paraliżowanie" urzędu
    na czas urlopu dyrektora ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Warszawa Dzielnica Praga: http://tiny.pl/kq8q kamienice pamiętające wojnę ?