  • Data: 2009-09-08 19:23:15
    Temat: Re: Uprawnienia Straży Granicznej
    Od: cranky <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 16 Aug 2009 09:56:52 +0200, MarcinJM napisał(a):

    > Z mundurowki jedynie listonosze JESZCZE nie moga kontrolowac kierowcow.

    Wg. Kodeksu kierowca jest obowiązany do stosowania się do nakazów
    wydawanych przez osoby kierujące ruchem. Jeśli na skrzyżowaniu stoi pijany
    listonosz to masz obowiazek go słuchać!
    Straż graniczna nie ma prawa wystawić mandatu za nieprawidłowe światła.
    Może poddawać w wątpliwość, jek się zgadzasz przyjmujesz mandat. Ale w
    razie czego wzywają chyba drogówkę do ustalenia.