  • Data: 2005-05-31 09:30:25
    Temat: Re: Uniewaznienie zdanego egzaminu na PJ
    Od: Tomasz Pyra <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Harry napisał(a):
    > no ja tam widze "jako winnemu" i jednoczesnie "wymuszenie pierwszenstwa" to
    > co w koncu??? bo juz nie wiem...
    > a po drugie to kazdy myslacy powinien sobie zdawac ze nad ranem po imprezie
    > to poziom alkoholu jest we krwi prawie taki sam co podczas imprezy, po
    > prostu zostal juz caly wchloniety

    To zalezy w duzej mierze od organizmu.
    Ja niedawno bylem na weselu, pilem alkohol do godziny 2 w nocy - nie na umor,
    ale troche sie wypilo.

    Nastepnego dnia okolo 13 (a wiec 11h po skonczeniu picia) bylem na badaniu
    alkomatem - poszedlem sam na policje sprawdzic czy moge prowadzic, no i wynik
    0.00 promila. Pan policjant zapewnial ze alkomat wykrywa nawet 0.01 promila, a
    na pewno juz wielkosci typu 0.05 (a wiec 4 razy mniejsze niz dopuszczalne). No
    i jak mam 0.00 to spokojnie mozna jechac bez zadnego ryzyka.

    > Aha i jeszcze jedna sprawa "...Minelo sporo czasu od sobotniej imprezy, a w
    > niedziele..." buahahahahaha czyli co 12godz???
    > dobre, gosciu czy ty wiesz co piszesz????!!!???

    No u mnie minaelo 11h i wystarczylo. Wg tabeli ktora znalazlem w internecie
    powinienem miec ponad 0.2 promila przez drugie tyle czasu...
    Jeden wytrzezwieje szybko, innemu to zajmie 2 dni ;)

    W to ze mozna nieswiadomie prowadzic na lekkim gazie mozna spokojnie uwierzyc,
    co nie umniejsza winy kierujacy pod wplywem.