    From: "allbi" <a...@k...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa z ENEA na przyłącze do domu jednorodzinnego
    Date: Mon, 22 Aug 2005 16:15:01 +0200

    ENEA odpowiada na moją reklamację, że wskazana w umowie kwota opłaty była
    kwotą netto. Z tego co mi wiadomo, klientowi zawsze należy przedstawić kwotę
    brutto i za taką jest przeze mnie uważana. Nie wiem natomiast, czy
    informacja o tym że wg obowiązujących przepisów kwota opłaty nie jest (nie
    była) obciążona podatkiem VAT jest wystarczająca do poźniejszego jego
    naliczenia.

    Krzysztof Kucner