  • Data: 2005-10-11 11:00:24
    Temat: Re: Umowa przez Internet - jaka jest jej moc prawna?
    Od: "ezbig" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tak
    > przeczytaj art.60 kodeksu cywilnego
    >
    > KG

    Dzięki, czyli jednak powinienem się cieszyć, że mogę zapłacić tylko za 3
    miesiące a nie za 12 (jak jest w regulaminie)?

    A tak na marginesie: jak jest z regulaminami w internecie? Przecież jeśli
    ktoś podaje, że "coś tam zgodnie z regulaminem zawartym na stronie www pod
    adresem..." to jak mu potem udowodnić, że kiedyś był inny regulamin niż
    teraz, skoro ja nie mam kopii tamtego?
    Pytam, bo zauważyłem, że mój dostawca hostingowy zminił regulamin na swojej
    stronie. Na szczęście w tym przypadku mam podpisaną kopię tego starego, ale
    jakbym teraz rejestrował konto to bym go nie miał, bo wiem, że teraz nie
    wysyłają już regulaminów tylko akceptuje się jego treść w formularzu. Poza
    tym w moim regulaminie (tym na piśmie) jest napisane, że jego zmiany
    obowiązują od momentu opublikowania nowego na stronie www, ale będę o tym
    poinformowany (mailem). Nie jestem informowany, czyli obowiązuje mnie ten
    podpisany?
    Jenak, tak to analizując wychodzi, że nie mam wiele do powiedzenia, bo jak
    będę chciał coś wyegzekwować, to mnie poinformują o zmianie regulaminu i
    tyle zdziałam - paranoja!
    Można się przed tym jakoś bronić?