  • Data: 2005-11-06 20:29:45
    Temat: Re: Umowa cywilno prawna z dzieckiem?
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arkadiusz Oleszczuk" <a...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dklnvs$9ur$1@inews.gazeta.pl...

    > Ją denerwuje w ogóle płacenie w kościele, na przykład organiście za
    opłatek
    > dała PIĘĆ złotych :-)

    Coś się nie zgadza. Gdyby miała opory przed płaceniem jako takim to nie
    przyjęła by tego opłatka i nie zapłaciła nawet jednego grosza.

    > chodzi o to że ona NIE CHCE płacić za komunię dziecka, nie dlatego że
    nie ma
    > kasy a dlatego że ma wewnętrzne przekonanie że płacić się w kościele nie
    > powinno.

    Wczesniej napisałeś: "chodzi o koszty strój, prezenty itp. oraz księdzu
    też trzeba dać ze 100 zł."
    O ile wiem to księdzu się nie płaci a w każdym razie nie jest to
    obowiązkowe. Pozostałe wydatki to nie jest płacenie Kościołowi ani
    płacenie _za_komunię_.

    > chce udzielić dziecku tej pożyczki na cele komunijne
    > powiedzmy na 10 lat. I wtedy będzie miała czyste sumienie, że to nie ona
    > zapłaciła za komunię, tylko samo dziecko.

    Zgłoś ją do księgi rekordów Guinnessa w kategorii "szczyt hipokryzji".
    Jeśli naprawdę nie zmyślasz to masz [cenzura] koleżankę. Współczuję.