  • Data: 2022-01-11 11:07:32
    Temat: Re: Ujawnienie przestępstwa podczas rozprawy sądowej
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 11 Jan 2022 06:07:15 +0100, Krzysztof kw1618 wrote:
    > Jaka jest procedura, jeśli Sąd podczas przesłuchania świadków ujawni
    > inne przestępstwo niż to którego dotyczy rozprawa ?
    >
    > Świadek zeznaje i całkiem nieświadomie, w dobrzej wierze dla sprawy,
    > wspólnie z innym świadkiem dokonują czynu zagrożonego karą p.w.
    > ściganego z urzędu i mówią to przed sądem.

    Nie rozumiem - sklada falszywe zeznania, czy prawdziwe, ale
    obciazajace go (swiadka)?

    Cos mi sie widzi, ze sad oleje, lub powiadomi prokurature o mozliwosci
    popelnienia przestepstwa.
    Bo to nie jest sprawa swiadka tylko oskarzonego.
    Prokurator zreszta na sali jest, wiec sad nie musi powiadamiac :-)

    Oskarzonemu moze natomiast zarzuty zmienic, jak dojdzie do wniosku,
    ze inne sa lepsze.

    J.