eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUjawnienie danych osobowych przez pracownika banku osobie trzeciej › Re: Ujawnienie danych osobowych przez pracownika banku osobie trzeciej
  • Data: 2011-12-21 14:22:31
    Temat: Re: Ujawnienie danych osobowych przez pracownika banku osobie trzeciej
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-21 15:09, Kris pisze:

    > Samo imie nazwisko i nr telefonu to nie są dane osobowe

    Dane osobowe są to na pewno, gdyż dotyczą osoby. Inna kwestia, czy sa to
    dane osobowe w kontekście definicji zawartej w ustawie - to już może być
    kwestia sporna. Jak jest na pisane na stronie giodo:
    "Ustawodawca formułując art. 6 ustawy o ochronie danych osobowych
    posłużył się klauzulą generalną. Tym samym nie określił zamkniętego
    katalogu informacji stanowiących dane osobowe. Dlatego też przy
    rozstrzyganiu czy określona informacja lub informacje stanowią dane
    osobowe, w większości przypadków, nieuniknione jest dokonanie
    zindywidualizowanej oceny, przy uwzględnieniu konkretnych okoliczności
    oraz rodzaju środków czy metod potrzebnych w określonej sytuacji do
    identyfikacji osoby."

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl