    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 8 Feb 2011 17:58:37 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Ubezwłasnowolnienie całkowite

    On Mon, 7 Feb 2011, Michal Jankowski wrote:

    > A skąd u listonosza wiedza o ubezwłasnowolnieniu danej osoby?

    Nie wiem :>
    Wygląda, że sprawa jest ciągle "w trakcie regulacji":
    http://lex.pl/?cmd=artykul,4964

    Skoro "stosuje się przepisy dotyczące małoletnich", to wydaje mi
    się iż opiekun ma prawo do wszczęcia działań zapobiegawczych,
    np. powiadomienia poczty. Ale głowy bym nie dał, nie sprawdzałem.

    pzdr, Gotfryd