eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUbezpieczenie AC samochodu a potrącenia przez ubezpieczyciela przy szkodzie › Re: Ubezpieczenie AC samochodu a potrącenia przez ubezpieczyciela przy szkodzie
  • Data: 2006-10-06 20:20:15
    Temat: Re: Ubezpieczenie AC samochodu a potrącenia przez ubezpieczyciela przy szkodzie
    Od: "Slawek" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No chyba, że chodzi o wyliczenie wartości rzeczywistej pojazdu (dla szkody
    całkowitej). Wtedy ma to jak najbardziej zastosowanie bo auta sprowadzane są
    tańsze od nabytych w kraju i dla tego pomniejsza się ich wartość z tytułu
    importu prywatnego. Sprzedający często zamieszczają taki wzmianki w
    ogłoszeniach, tak więc nie wynika to tylko z praktyki rzeczoznawców lecz to
    zwykły mechanizm rynkowy.

    SP

    Użytkownik "Brodek" <Brodek@nie_ma_mnie.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "plslon" <p...@g...com> napisał w wiadomości