  • Data: 2003-08-12 20:33:19
    Temat: Re: UKRYTA PODWYŻKA CEN POŁĄCZEŃ W TPSA !!!!
    Od: "mr" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich,

    Mhm. Czemu mnie to nie widzi. A sieci komorkowe:
    przyklad z zycia:

    Operator: ERA GSM
    Typ uslugi: SMS

    Ona: otrzymuje smsa o milej tresci:
    "Kochanie, jak z kolacja?"

    I odpisuje:
    "będę"

    I pytanie za sto punktow:
    Ile kosztowal sms?

    Odpowiedz:
    Nie 50gr. O nie. Kosztowal 2 zl.

    Polskie znaki liczone sa jako wielokrotnosci normalnych
    (takie tam informatyczne powody, nie chce wchodzic w szczegoly).
    Otoz slowo będę, jak z rozbrajajaca szczeroscia wyznal potem
    pracownik salonu firmowego ERA GSM zostaje przeslane jako... 4 smsy.

    Czy ktos przeczytal to w jakiejs ulotce (nawet drobnym drukiem)?

    Pozdrawiam i zycze milego smsowania.

    MR

    Użytkownik "Rdzawy" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > abonamentową w wysokości ok.3,5 PLN za to by można było PŁACIĆ WIĘCEJ !!!
    >

    > Rachunek jest prosty :
    >

    > *(dane pochodzą z reklamówki rozsyłanej klientom posiadającym ISDN)
    >

    > wyciąg z "tabela opłat za wybrane połączenia w rozliczeniu sekundowym"
    >

    > lokalne - codziennie - godz.8-22 - 1 min. 0,12 z VAT
    >
    > godz. 22-8 - 1 min.
    > 0,06 z VAT
    >

    > PIĘKNIE PRAWDA ???!!!
    >

    > Gdyby nie małe ALE !!!!
    >

    > +
    >

    > "opłata za rozpoczęcie połączenia" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - 0,20
    PLN