  • Data: 2011-04-22 07:24:02
    Temat: Re: Tradycyjny spór o miedzę..
    Od: Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 21 Apr 2011 08:34:42 +0200, Andrzej Ława napisał(a):

    > Jak nie ma zgody co do przebiegu działki,

    A gdzie to wyczytałeś w poście rentiera?
    Przecież napisał wyrażnie że sąsiad ma chodnik, który w miejscu swojego
    boku styka się już z JEGO trawnikiem.
    Problemem nie jest ustalenie granicy między działkami - tylko to że sąsiad
    stawia na SWOIM chodniku np. doniczki kwiatowe których łodygi, gałęzie
    "wchodzą" nad działkę rentiera.

    > to geodeta będzie najlepszym rozwiązaniem - wytyczy co trzeba,

    Przecież jak wynika z postu rentiera - granica nie budzi wątpliwości i jest
    jasna dla nich.

    > potem postawisz sobie ogrodzenie (ale na swoim, nie na granicy) i sprawa
    > będzie jasna.

    No dokładnie.
    Nie musi to być mur, wystarczy siatka :)