  • Data: 2005-11-04 13:13:35
    Temat: Re: Towar niezgodny z umowa - 14 dni na odpowiedz ??
    Od: "Michal Regulski" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niedoczytałem. Masz. No to czekaj cierpliwie aż minie te 14 dni (15-16
    > dla bezpieczeństwa). Jak się nie odezwą tzn, że uznali Twoje żądanie
    > reklamacyjne.

    No i jest problem :(
    Dzis zadzwonili ze TV mial mala usterke i juz jest sprawny i moga mi go nawet
    przywiezc do domu...
    Ale ja tam wyraznie napisalem ze juz nie chce tego modelu itp.
    Czy w takim wypadku musze przyjac ten swoj TV naprawiany ??
    Czy na podstawie tej ustawy moge sie domagac nowego sprzetu a dokladnie
    innego modelu np. z doplata z mojej strony ??