eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTajemica korespondencji, wykożystanie znaku handlowego itp;-) (SORKi za HTML) › Re: Tajemica korespondencji, wykożystanie znaku handlowego itp; -) (SORKi za HTML)
    From: "camokiller" <c...@N...poczta.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tajemica korespondencji, wykożystanie znaku handlowego itp; -) (SORKi
    za HTML)
    Date: Tue, 18 Jun 2002 08:59:02 +0000 (UTC)

    <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Hej,
    >
    > Imienniku - po co było oszczędzać na prawnikach.

    Tego radcę prawnego polecił mi akurat znajomy , i myślałem, że wszystko
    bedzie ok, chociaż przyznaje, że w takiej sprawie to powinienem co najmniej 2
    czy 3 prawników spytać się o opinię (tylko czasu było niedużo i ...)

    Ten sam radca prawny od siedmiu bolesci doradził mi żebym złożył najpierw
    pozew do sądu o samo unieważnienie tego oświadczenia woli, i dopiero później
    gdy bedę miał prawomocne orzeczenie sądu walczyć z nimi dalej.

    Tutaj już nie popełniłem tego samego błedu co poprzednio i wysłuchałem opinii
    kilku prawników. Z tego co się dowiedziałem to na podstawie art 189 Kodeksu
    Postępowania Cywilnego można taki pozew wnieść, ale musi być jasno określony
    mój interes prawny (a wiec trzeba podać kwotę o którą toczy się spór,
    zapłacić koszty sądowe itp itd :-(
    Zastanawiam się teraz nad rozbiciem moich roszczeń na jakieś 2 procesy. Raz
    żeby zobaczyć jak do tych wszystkich okoliczności usotunkowałby się sąd, i
    jeżeli wyrok byłby dla mnie korzystny to podać ich o resztę.

    > Może jednak należałoby znaleźć
    > kancelarię, która mogłaby Cię reprezentować. Wtedy może od nich te
    pieniądze
    > wyciągniesz i to bez sądu.

    Obawiam się, że nawet kancelaria prawna by wiele tu nie zdziałała, za jakiś
    tydzień wrzucę może pełną treść reklamacji którą do nich wysłałem (oj są tam
    pikantne kawałki ...) i ich bzdurne, nie trzymające się kupy odpowiedzi. W
    międzyczasie dostali również kilka wezwań do zapłaty itp. itd. nie sądzę więc
    żeby przestraszyli się kancelarii prawnej.

    Wczoraj natomiast odpowiedziało mi Inteligo, do którego wysłałem maila żeby
    zainteresowali się sprawą:

    Dnia 17-06-2002 o godz. 8:32 inteligo napisał(a):
> [...]
    > bezpośrednio wpłynąć na tryb i rodzaj tego roztrzygnięcia, gdyż proces ten
    > ze zrozumiałych względów w całości należy do organizatora promocji.
    >
    > Zakres naszych działań w Pańskiej sprawie został już wyczerpany i dlatego
    > proszę o kierowanie wszelkich dalszych uwag wprost do organizatorów. Z
    > pewnością przyspieszy to i ułatwi proces odpowiedzi na nie.
    >
    > Z poważaniem,
    >

    > Renata K. [Na wszelki wypadek ;-) ]
    > Kierownik Zespołu Reklamacji
    > Zespół Inteligo/Bankgesellschaft Berlin (Polska) S.A.

    Co ciekawe Amrest od samego początku twierdziło że Inteligo było sponsorem i
    współorganizatorem tej promocji, a nawet obarczało Inteligo obowiązkiem
    sporządzenia regulaminu promocji ze względu na to, że Inteligo było
    fundatorem nagród. Zapis o tym, że Inteligo było współorganizatorem promocji
    znajduje się chyba (nie mam w tej chwili przed sobą tego regulaminu) również
    w regulamiie promocji, więc wiem ze nic nie wiem.

    Pytanie za 100 punktów. Oświadczenie które podpisałem zawierało
    sformułowanie, że zrzekam się dalszych roszczeń w stosunku do organizatora
    promocji firmy American Restaurants Sp z o.o. z siedzibą we Wrocławiu. Jeżeli
    Inteligo było współorganizatorem tej promocji to można by ich podać do sądu
    zamiast Amrestu ?:-)

    Pozdrawiam
    Kamil
    c...@h...pl