eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoT. Siemoniak "doprecyzował" D. Tuska? [przyjdą silni ludzie wyprowadzą Glapińskiego z NBP] › Re: T. Siemoniak "doprecyzował" D. Tuska? [przyjdą silni ludzie wyprowadzą Glapińskiego z NBP]
  • Data: 2022-07-17 22:14:46
    Temat: Re: T. Siemoniak "doprecyzował" D. Tuska? [przyjdą silni ludzie wyprowadzą Glapińskiego z NBP]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

    > Dziecko drogie, zapominasz o jednej najważniejszej rzeczy.
    > Że jest różnica pomiędzy nakłanianiem do przywrócenia praworządności,
    > przestrzegania prawa i wsadzenia przestępców łamiących konstytucję i
    > wprowadzających "prawo" bez żadnego trybu do więzienia, a nakłanianiem
    > ludzi do rozpierduchy, do przestępstw kryminalnych (zginęli ludzie),
    > bo się pokemonowi wynik wyborów (niesfałszowanych) nie spodobał.
    >
    > Więc sam widzisz, że te dwie sytuacje są nieporównywalne.

    Czy Siemoniak podał co jest *niezbędne zanim* "silni lidzie (PO)"
    wyprowadzą Glapińskiego? Czy dla niego warunki koniecznie by takie coś
    zrealizowało marne szanse bycia zgodnym z prawem to "detal bez znaczenia"?

    _Tusk_ niby wystękał że ma "ekspertyzy prawne ( *strony sporu* )" że wybór
    Glapińskiego na drugą kadencje jest obarczony wadą prawną (trzecia
    kadencja w *zarządzie NBP* jest sprzeczna z ustawą) tyle wystarczy że
    TK(PiS) poleci po linii niezależność (prezesa) NBP nie pozwala na
    przerwanie kadencji w toku (z takiego powodu), sprawę należało
    rozstrzygnąć przed powołaniem Glapińskiego a takie kadencje
    *w zarządzie NBP* powinny być przeszkodą w kolejnych wyborach.

    Przekładając na prostą łopatologie: IMHO PO-Tusk ma mizerne szanse
    usunąć Glapińskiego bez "naginania prawa jak PiS". *Dla mnie* D. Tusk
    praktycznie otwarcie zadeklarował się jako kontynuator "straszliwych"
    prawnych tradycji PiS. Taka ma być po-dobra zmiana?

    --
    A. Filip