    From: "Marek" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Szpilki w pracy - nie dyskryminacja
    Date: Mon, 7 Dec 2009 10:59:04 +0100

    news:hfihq2$7g1$1@news.onet.pl...

    > Ustawa ds. obuwia roboczego wraz z Rozporządzeniem Ministra ds. Równego
    > Traktowania Kobiet i Mężczyzn w sprawie maksymalnego poziomu hałasu
    > wydawanego przez obuwie pracownicze w obiektach zamkniętych (Dz. Ust. nr
    > 2573 2007r.) - zwłaszcza polecam Dział III rozporządzenia określający
    > normy hałasu. Niestety trzeba samemu przeliczać - rozporządzenie określa
    > maksymalny hałas mierzony z odległości 2m, tymczasem producenci obuwia
    > (zwłaszcza spoza EU, a tych jest większość), podają hałas zmierzony z
    > odległości 4m, generalnie trzeba pamiętać, że hałas zmniejsza się wraz z
> [...]
    _niezastapione_zacieraczka.html

    inny jest halas jak sie chodzi po panelach drewnianych a juz kolosalnie
    wiekszy jak sie stuka
    w plytki lub jakis beton, przeciez to jest rzeznia, jakby ktos wam wiercil w
    scianach przez tydzien
    wg mnie moze sobie latac w metrowych obcasach ale niech nie przeszkadza nam
    w pracy
    przeciez to doprowadza do furii i rozstroju nerwowego
    ona paradauje w mini bo jest sekretarka i a ty musisz skupic sie na pracy,
    no nie da rady, taka women skutecznie stuka ci jak mlotkiem po scianie
    w koncu rozkladasz race bo dzisiaj nic znowu nie zrobisz...