  • Data: 2010-12-13 20:40:52
    Temat: Re: Szkola wyzsza, gigantyczne odsetki po latach.
    Od: Zmylna <z...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć jeszcze jedną rzecz ?
    Wysyłam papiery do sądu, w których wymienionych jest kilka załączników.
    Tak się składa, że mam wszystkie oprócz jednego, który niestety nie dotarł
    do mnie przez kochaną Pocztę Polską. Pytanie brzmi: czy mogę wysłać do
    sądu pocztą to co mam, a ktoś z rodziny doniesie do sądu ten jeden
    brakujący załącznik ?
    Dodam, że sąd mieści się w moim dawnym miejscu zamieszkania i tym
    brakującym dokumentem jest poświadczenie wymeldowania. Po prostu ktoś z
    rodziny tam mieszkającej mógłby wziąc dokument z UM i zawieść do
    sąsiedniego miasta do sądu. Czy mogętak zrobić ?