  • Data: 2003-09-12 16:43:07
    Temat: Re: Szkola a palenie [??]
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | U nas dyrekto miał lepszy pomysł.
    | Ponieważ było to technikum przy zakładach chemicznych i obowiązywały tam
    | przepisy zakładowe o bezpieczeństwie p.poż, to jak złapał ucznia na
    paleniu
    | to wzywał zakładową straż pożarną.

    I co dalej? Bo mnie to ciekawi. Jak już przyjadą fajermany to pewnie dalej
    występują na dyrektora szkoły z wnioskiem o ukaranie do sądu grodzkiego za
    wywołanie niepotrzebnego alarmu, no bo coś takiego jest wykroczeniem.

    W mojej szkole jakieś 20 lat temu jeden belfer jak zauważył palącego w
    ubikacji ucznia, to niewiele myśląc, zdjął ze ściany gaśnicę i ochlapał go
    pianą twierdząc, że myślał, że to pożar. Powstał drobny problem, bowiem gość
    nie wiedział, że z gaśnicy pianowej trochę piany wypuścić się nie da. A że
    to była duża gaśnica, to zalał całą ubikację i trochę korytarza.