  • Data: 2003-03-14 11:54:02
    Temat: Re: System dziesiętny a zeznanie podatkowe.
    Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "huski" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:Xns933E7B1ED11F7huski@213.180.128.20...

    > ciekawe to jest. Czyli zamiast "prosze sie zglosic za dwa dni" powinni
    > mowiec prosze sie zglosci za 2*24*60*60 sekund.

    Zgodnie z prawem tak powinno być, a jak nie - to grzywna ;-)!!! Po prostu do
    ustawy o miarach nie wydano rozporządzenia, które miało regulować tę
    kwestię, a poprzednie przestało obowiązywać wraz ze zmianą ustaw (w laatch
    90-tych).

    > Ale wydaje mi sie, ze tak
    > samo jak w przypadku zapisu dat sa rowniez jakies ustalenia co do zapisu
    > kwot itp. Oficjalnie w Polsce stosoway jest uklad SI (jezeli dobrze
    > pamietam z fizyki: metry, kilogramy, sekundy, to to ?) pytanie czy w
    > charakterystyce tego ukladu mowi sie cos o systemie dziesietnym.

    Ciekawe, nie znalazłem nic na ten temat. Może więc jednak można posługiwac
    się systemem naturalnym, tj dwójkowym ;-).

    Pozdrawiam,
    BaLab