  • Data: 2006-09-09 20:43:48
    Temat: Re: Superglina czy kiepski dziennikarz? ;-)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:edv7mi$j18$3@opal.futuro.pl...
    > Witam
    >
    > Kto mi odpowie na pytanie, czy to jest superglina, czy kiepski, jak zwykle,
    > dziennikarz coś pokręcił:
    > "...mężczyźni rozbiegli się w różnych kierunkach..." - było ich tylko dwóch.
    > "... jeden z policjantów oddał dwa strzały w kierunku uciekających... " - z
    > półobrotu chyba :-D .

    Czemu? W dóch róznych, to niekoniecznie oznacza, że tak różnych, by się nie dało
    strzelić do dwóch celów.

    > A drugi stał i się patrzał? ;-)

    Może nie miał warunków do strzelania, albo nie zdążył wysiąść z samochodu.
    Zresztą mógł mieć wątpliwości co do zasadności użycia broni, bo z tekstu, który
    podałeś nie bardzo wynika, by można było użyć tu broń. Z tym, że być może
    redaktor coś skrócił.