  • Data: 2004-10-11 17:38:48
    Temat: Re: Strony pornograficzne w szkole
    Od: "Dariusz Młyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Znakomity pomysł. W ten sposób zablokowany zostanie dostęp do wszelkich
    > wiadomości (jak znowu opisząkolejną aferę o porno-stronach) oraz np.
    > strony ze specyfkacjami dysków twardych...

    Z człym szacunkiem. Tam gdzie drwa rąbią tam wióry lecą. Jeżeli zostanie
    zablokowane dodatkowo 1-2% stron nie zawierających treści pornograficznych -
    mówi sie trudno. Pamiętajmy, że blokowana jest strona zwierająca słowo
    kluczowe a nie cały serwer (adres WWW czy IP), pozostałe stony z
    wiadomościami będzie można przeczytać. A jeżeli chodzi o słowa kluczowe to
    sztuką jest takie ich dobranie by umożliwić normalną pracę a jednocześnie
    zablokować dostęp do stron o niepożądanej zawartości. Ale gwarantuje to
    wszystko można tylko trzeba umieć i chcieć. A szczególnie w szole gdzie
    jeżeli nie otworzy sie 30% stron to wielkiej tragedi nie będzie. Mam
    wrażenie, że nauka informatyki ni epolega na surfowaniu po internecie i
    szukania nie wiadkomo czego. Owszem gdyby przedmiotem nauczania