    From: scream <s...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Strony erotyczne w kawiakerce internetowej?
    Date: Thu, 27 Feb 2003 14:03:29 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@chello062179049042.chello.pl

    Użytkownik Harnaś napisał:
    > Jak do takiego zjawiska powinna ustosunkowac sie osoba administrujaca
    > kawiarenka?

    zabronić osobom poniżej 16 roku zycia oglądania takich stron
    istnieje odpowiednie oprogramowanie uniemożliwiające wchodzenie na
    strony erotyczne

    > Czy powinna ona zabronic wchodzenia na takie strony mlodocianym?

    jak najbardziej, inaczej wg mnie łamie ona prawo

    > Czy ta osoba ma prawo tego zabronic, skoro mlody czlowiek placi za
    > stanowisko?

    to nie ma chyba nic do rzeczy.. jak ktoś kupi pistolet to jednocześnie
    nie nabywa prawa do zabijania :)

    > Czy administrator ma prawo zezwolic na przegladanie takich stron tylko
    > doroslym? W tym przypadku istnieje mozliwosc podgladu takich stron przez
    > siedzaca obok mlodziez.

    wtedy to osoba oglądająca popełnia przestępstwo, wydaje mi sie ze z art
    202 par 1 "Zakaz prezentowania treści pornograficznych w sposób mogący
    narzucić ich odbiór osobie która sobie tego nie życzy"

    > Czy powinien byc jakis punkt w regulaminie kawiarenki zabraniajacy
    > wchodzenia na takie strony wszystkim bez wyjatku na wiek?

    nie powinien

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl