  • Data: 2004-01-02 07:36:37
    Temat: Re: Stosunek pracy i działalność gospodarcza, a ZUS
    Od: "Bartek" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ok, zgadzam sie, ale nie w przypadku stosunku pracy - tu od każdego płaci
    sie ZUS. A co do case study, nie wynika mi to z art. 9 ustawy (choć wydaje
    mi sie że jest to przepis szczególny związany z okresleniem podlegania
    składka zus w przypadku zbiegów tytułów ubezpieczeń), bo wprost i
    enumeratywnie jest tam określone do jakich tytułów ubezpieczeń sie to tyczy,
    i niestety nie ma działalności gospodarczej, więc niebardzo rozumie na
    jakiej podstawie jest to uzaleznione od wysokości wynagrodzenia ze stosunku
    pracy :(
    Pozdrawiam
    Bartek