  • Data: 2005-02-18 14:32:25
    Temat: Re: Srednie i wyższe wykształcenie
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Inz to informacja, ze nie konczyles Uniwerku tylko Polibude:)

    Magister to tytul naukowy choc brzmi jak obelga ;) Niemniej to nie jest
    najbardziej zakrecone. Przy stopniu takim jak dr hab. tu sie zaczyna...
    Jesli wyklada to mowisz do goscia profesorze bo ci z habilitacja dostaja
    etet profesora uniwersyteckiego choc sa doktorami habilitowanymi. Gdy
    dostaja od Prezydenta RP tyrul staja sie profesorami pelna geba ;) I badz tu
    madry.

    Co do wyksztalcenia to slusznie ktos zauwaza, ze "maiori ad minus" choc w
    naszym kraju sady pytaja o zawod i tez jest ubaw. Pyta mnie sedziena o zawod
    mowie mechanik samochodowy bo mamusia wyslala mnie na poczatku do zawodowki
    a podczas rozmowy slysze zdziwiony glos sedziego ... pan na pewno ma
    wyksztalcenie zawodowe ?? I jest ubaw :)

    Pozdrawiam Maver