  • Data: 2022-10-09 11:25:28
    Temat: Re: Sprzedaż samochodu osobowego -śmierć współwłaściciela
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.10.2022 o 09:23, cef pisze:

    > Zaraz się obudzą, że coś jeszcze musi zmarły podpisać i będzie zonk.

    Ja mówię o odnalezionej darowiźnie\sprzedaży z czasu kiedy współwłaściciel jeszcze
    żył.
    Tylko wtedy tak jak psiałem - zaczyna biec 30 dniowy termin na poinformowanie urzędu,

    który może wymierzyć 200-1000 kary.

    Jak sprawa nie jest pilna to raczej warto ogarnąć temat kompleksowo, bo w grę wchodzi

    pewnie też jakieś mieszkanie i inne tego typu sprawy (umowy na media etc.).