eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprowadzenie pożaru zagrażającego mieniu w wielkich rozmiarch › Re: Sprowadzenie pożaru zagrażającego mieniu w wielkich rozmiarch
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprowadzenie pożaru zagrażającego mieniu w wielkich rozmiarch
    Date: Tue, 7 May 2024 18:45:15 +0200

    On Tue, 7 May 2024 18:08:41 +0200, Shrek wrote:

    > Wypadałoby...

    Może i tak, ale w namierzeniu jakiegoś przypadkowego szczyla to IMO
    nie pomogą. A dzielnicowy być może zna ...

    > Ale przełożeni nie chcieli żeby szukali a żeby znaleźli - to ruszyli
    > dupy i znaleźli.

    Same chęci to imo nie pomogą, chyba ze wyprodukowali takiego ..

    > Jak się chce to się da.

    > Jakoś się udaje czasem kogoś zlapać, więc widać się da.

    Przypadkiem bardziej?
    No moze niekoniecznie - teraz można np "wrzucic zdjęcie w internet".
    A nóż jakis znajomy rozpozna i doniesie ...

    > A ze na ogól się nie da... Nie ma widać potrzeby żeby się dało.

    Ano, tylko kłopot :-)

    > Kraków.

    Masz na mysli tego pieszego świadka od latającego nad mostem?
    Udało się w go w koncu przesłuchac?

    > Może nie upadnie - ale mur ciężko koktajlem podpalić bo się nie pali.

    Ponoć okno tam było.
    Bo chyba nie jest ocieplona styropianem :-)

    Poza tym nadal pozostawałoby usiłowanie, choc skoro niemożliwe, to
    złagodzenie jest.

    https://tvn24.pl/polska/synagoga-nozykow-w-warszawie
    -proba-podpalenia-policja-zatrzymala-16-latka-st7896
    873
    https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/warszawa-prob
    a-podpalenia-synagogi-zatrzymano-nastolatka-co-powie
    dzial-policji-st7897082

    jeśli ten czarny ślad na scianie, to od benzyny ... było blisko.

    No chyba, ze szyby pancerne/solidne :-)

    Tak czy inaczej - trzeba jakos ustalic personalia osoby z nagrania.
    ABW raczej ma kartoteki wszystkich młodzieńców z Warszawawy,
    okolic, czy z Polski.

    A policja tym razem nie prosiła o pomoc ... maja dobre rozpoznanie
    środowiska, zostawił wyraźny ślad w monitoringach,
    czy użyli innych metod?

    AI na facebooka?
    Rosjanie zdaje się mieli jakąs apkę, ze wystarczyło zrobić zdjęcie i
    wyszukiwała po mediach ...

    J.