  • Data: 2007-11-18 08:21:35
    Temat: Re: Sprawa spadkowa po ojcu
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mój dług w urzędzie to niecałe 8 000 zł... Ja mam po dawno zmarłej mamie
    > udział w 1/6 części nieruchomości - nie jest to część wydzielona, bo tego
    > nie da się podzielić...To całe 10,5 m2 mieszkania /domek ma około 65 m2/ i
    > około 100 m2 działki. Wartość tego udziału kilkakrotnie przewyższa
    > ten "dług", tak więc tu nie ma miejsca "pokrzywdzenie wierzyciela",
    > pozatym

    Gwoli ścisłości - nie jesteś właścicielką 10,5m2 tylko współwłaścicielką
    65m2. Nie ma czegos takiego "to mój pokój a tamten twój". Wszystkie są
    wspólne, możecie się co najwyżej umówić ja jakieś ich wyłączne
    wykorzystanie. Co relacji wartośći dług - wartość nieruchomości, jeśli
    nastąpi egzekucja długu to komornik wystawi cały dom z działką na licytacji
    za 8000.