  • Data: 2008-09-04 09:07:23
    Temat: Re: Spóźnienie do pracy - konsekwencje prawne ?
    Od: castrol <j...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Radek D pisze:

    > A mogę w tym czasie wyskoczyć do sklepu po śniadanie ?

    Nie mozesz. Ta przerwa to nie jest Twoj czas wolny. Nie mozesz tylko
    pracowac przy monitorze ekranowym.

    > No tak - ale wszystkie środki komunikacji z mojego miasta jadą na kilku
    > odcinkach jedną drogą - mały wypadeczek i nie mam jak dojechać PKSem.
    > Jedynym wyjściem byłby prywatny samochód/taxi - i karkołomny objazd.
    > Aż strach pomyśleć co będzie za niedługo jak nad tą drogą zaczną budować
    > autostradę ;-(

    Dojazd do pracy to Twoje zmartwienie. Pracodawce interesuje to abys o 8
    byl juz na stanowisku pracy. Jesli sie spozniasz to wypadaloby
    pracodawce poinformowac, i te spoznienie odrobic - np zostajac troche po
    pracy.

    Jacek Kustra