  • Data: 2006-05-10 11:02:01
    Temat: Re: Spotkanie samochodu z rowerzystą na przejściu dla pieszych
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    scream napisał(a):

    > I ustępuje wszystkim, bo skoro rowerzysta uderza w bok samochodu, to znaczy

    Że dojeżdżał do skrzyżowania, a imbecyl w aucie nie upewnił się,
    czy ścieżką rowerową nic nie jedzie ... jeśli przecina się droga
    ze ścieżką, to masz usr*&(*y obowiązek spojrzeć nie tylko czy
    nic nie nadjeżdża jezdnią, czy nic nie "nadchodzi" chodnikiem,
    ale również czy nic nie nadjeżdża ścieżką rowerową ... Twój tok
    rozumowania jest wesoły - Mimo, że miałeś pierwszeństwo -
    uderzyłeś w bok, a to oznacza (bok, a nie róg np) że musiałeś
    ustąpić pierwszeństwa mimo, że je miałeś ... szczerze , z
    premedytacją przy*(*%^&%*łbym w takiego "automobilistę" z
    matensa, połamał rower, wezwał policję ... Jeden "automobilista"
    chciał mi ryja obić jak walnąłem tak w wrc w autobus ..
    wyskoczył z pyskiembla bla bla *tłumacząc mi* że uciekał ze
    skrzyżowania i przecież to widziałem ... Mnie to *(&*^& obchodzi
    ... mam pierwszeństwo - jadę - ktoś wymusił pierwszeństwo może
    (nie musi, ale to zależy od stopnia idiotyzmu przeciwnika) być
    najnormalniej w świecie ukarany mandatem za wymuszenie
    pierwszeństwa i doprowadzenie o kolizji ...

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum