  • Data: 2007-03-19 22:41:06
    Temat: Re: Spóldzielnia mieszkaniowa - dodatkowe opłaty...
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "IGNAS" <b...@o...pl> wrote in message
    news:etm500$gsd$1@achot.icm.edu.pl...
    >Zastanawiam sie czy Spółdzielnia mieszkaniowa, może pobierać opłaty za
    >"nierozliczoną wodę".
    >Fakty:
    >Mieszkam sobie w bloku, jak każdy posiadam w mieszkaniu liczniki na ciepłą
    >i zimną wodę.
    >Podczas rozliczenie na koniec roku (z tego co sie dowiedziałem) wystąpiła
    >różnica na liczniku głównym (dla całego bloku), a sumie pobranej wody wg.
    >liczników lokatorskich. Oczywiste ktoś kradnie wodę...
    >Spółdzielnia zamiast zająć się poszukiwaniem sprawcy/sprawców dowaliła
> [...]

    Jest to gdzieś zapisane w uchwale spółdzielni.
    Generalnie to jest tak, że różnice wskazań rozlicza się pomiędzy wszystkich
    "po równo".
    Przy czym po równo może znaczyć, dokładnie tyle samo każdy, w zależności od
    ilości osób mieszkających, w zależności od metrażu mieszkania itp itd.

    Możesz to zmienić na walnym zgromadzeniu jak przegłosujecie inną metodę
    rozliczeń.