  • Data: 2007-04-01 12:16:57
    Temat: Re: Spółdzielnia i czynsz....
    Od: Mecenas <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Anna LT napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Sytuacja wygląda tak, że spółdzielnia podniosła ponad 100 % ceny za garaże.
    > Wszyscy właściciele garaży to emeryci, ludzie starzy, którzy nie mają zbyt
    > dużo pieniędzy.
    > Cena do tej pory wynosiła 21 zł /miesiąc za tzw. eksploatację
    > obecnie od 1 kwietnia ma wynosić 46,04 zł, w tym eksploatacja 37,74 a 8,30
    > VAT.
    >
    > W związku z powyższym mam kilka pytań do tęższych od mojej głów i znawców
    > prawa:
    > 1. Czy są w Polsce jakieś ustawy, rozporządzenia które regulują sprawy
> [...]
    1. przeczytać dokładnie umowę najmu dot. garażu.
    2. zaskarżyć uchwałę Rady Nadzorczej - można juz do Sądu lub do Walnego
    Zgromadzenia przedstawicieli ( członków).
    3. zażądać szczegółowego wyliczenia podwyżki i uzasadnienia.

    Pozdrawiam
    Michał

    PS.
    Zebrać wszelkie przepisy jak: statut, regulamin dot. zasad remontów
    itp., uchwałę rady nadzorczej plus wniosek Zarządu w tej sprawie.