    From: "Matello" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Smieszna ta policja..
    Date: Fri, 1 Apr 2005 00:05:26 +0200

    Użytkownik "t3ch" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:Xns962AD93CD3B4Emojnickwppl@193.42.231.152...
    > Dzieki za odpowiedz, dochodow nie mam zadnych, obecnie jestem maturzysta,
    > czyli co,
    > w takim przypadku anuluja to jesli nie bede placic za mandat czy co? czy
    > czekaja az
    > dochody jakies bede mial ;) sprawa w ogole po jakims czasie ulega
    > przedawnieniu czy
    > cos takiego? No bo ze dzis nie mam dochodow to nie znaczy ze moze za rok
    > ich nie
    > bede miec:) i co wtedy?

    Wszystko zalezy od miasta w ktorym to sie stalo, stopnia balaganu w urzedach
    itd - slyszalem, ze sa miejsca gdzie potrafia nawet samochod zabrac za
    mandaty ;-) Ja w kazdym razie w zadnym wypadku nie doradzam Ci nieplacenia -
    to Twoja decyzja i zrobisz jak zechcesz. Jedno co wiem, to tyle, ze pare lat
    temu mialem bardzo podobny przypadek - przyjalem mandat i go nie zaplacilem
    (tylko ze kwota byla chyba nizsza, 200 lub 300 pln). Nie mialem wtedy
    zadnych dochodow - przyszlo pare ponaglen i sprawa ucichla, nawet zaden
    komornik sie nie odezwal. I spokoj mam do dzis. Ale byc moze mialem po
    prostu szczescie, albo koszty egzekucji przerastaly ewentualne korzysci z
    zaplaty...

    Pozdro,
    MaT