    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Smierć harcerek w suszku
    Date: Fri, 3 Jan 2020 20:12:51 +0100

    dyskusyjnych:5e0f8cb2$0$17347$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 03.01.2020 o 18:54, J.F. pisze:

    >No dobra wymyśl coś prawdopodobnego:P

    Skoro oskarzyli, to widac udalo sie cos sensownego wpisac :-)

    >Zakładając, że miał obowiązek chodzić do wójta codziennie - ale skoro
    >karnie odpowiada, to na podstawie czego ten obowiązek - powinien być
    >umocowany gdzieś prawnie, a nie na podstawie widzimisie prokuratora?

    Prokurator musi art KK podac ... to chyba 160 pasuje.
    Ale to nie wyjasnia konkretnych zarzutow.

    > No i właśnie - "a chuj tam" to jest nieumyślne jak zawsze tu
    > twierdzono.

    Ale mowimy o narazeniu.

    >Umyślnie to by było - "kurwa ale burza, zobaczymy jak fajnie
    >rozpierdoli obóz".

    To by bylo nieumyslnie, bo przeciez spodziewal sie podartych namiotow
    i latajacego prania, a nie padajacych na dzieci drzew :-)

    >No i pamiętajmy, że mamy już zarzuty dla meteorologa, że nie
    >podwyższył alertu do trzeciego stopnia i jakiego lokalnego od
    >zarządzania bezpieczeństwem za nieprzekazanie tej niskiego alertu
    >dalej. To co komendant mia sobie swoje własne służby zarządzania
    >kryzysowego powołać jakby państwowe dały dupy, a zastępca kolejne
    >jakby jego "zwierzchnik" ruchał akurat druhny?

    i tu by sie przydal dokladny akt oskarzenia.

    >Ale on nikogo nie wyrzucił.

    Ja cie tylko wyrzucilem, Ziemia cie zabila.
    A moze sam sie zabiles, bo to w koncu ty walnąles główka o Ziemie :-)

    >Jak cię walnie piorun to czyja wina - twojego ojca, że cię spłodził?
    >:P

    Ale jak komus sie nie chcialo naprawic piorunochronu po poprzednim
    razie - to juz mamy umyslne narazenie.

    >No podobno się nie dało.

    Ten przepis pozwala ukarac wszystkich zamieszanych.

    >No dobra - skoro lecimy w chuja, to skąd wiadomo, że harcerki nie
    >umarły z przyczyn naturalnych zanim drzewo spadło na namiot?

    Bo mamy wynik sekcji, ktory nie mowi, ze to byla niewydolnosc
    krazeniono-oddechowa.

    >Raczej zmyślał, bo na komisariacie mieli trupa i ponoć nie mogli w
    >tym kierunku postępowania prowadzić:P

    Zdaje sie, ze linia miala byc taka, ze trzeba podejrzewac
    przestepstwo, zeby moc prowadzic sledztwo.
    Wiec musisz podejrzewac, ze ktos go zabil, a nie, ze pewnie zszedl na
    zawal.
    To brzmi nawet rozsadnie, bo czemu prokurator ma grzebac w
    naturalnych smierciach :-)

    Co prawda jakos czesto slysze, ze "prowadzone jest sledztwo w sprawie"
    ... ale to sie w sumie nie wyklucza.

    >Umorzyli;) Pewnie nie znali dokładnego adresu podejrzanego, bo poczta
    >odsyłała, że żaden posejdon kurwa na olimpie już nie mieszka:P

    Sledzili, sledzili, i wysledzili, ze nikomu postawic zarzutow nie
    mozna :-)

    J.