  • Data: 2003-05-07 18:13:01
    Temat: Re: Słupy energetyczne na działce
    Od: "adam" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >temat ten był wałkowany, poszukaj w archiwum.Dodam /nie znam podstawy
    prawnej/,że sprawę o słupy telekomunikacyje wygrala przed Sądem mieszkanka w
    Krakowie. Artykuł na ten temat ukazał się w Rzeczpospolitej, ja natomiast po
    paru latach korespondencji z telekomunikacją otrzymałem odszkodowanie za
    położoną linię.Z tego co mi wiadomo problem /prawny/ z telekomunikacją jest
    mniejszej wagi niż z energetyką.
    Istotne też jest kiedy postawiono .
    pozd.

    ser&userid=2416320