  • Data: 2011-05-06 09:21:18
    Temat: Re: "Skradziony"zaklad pracy!
    Od: Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 06 May 2011 10:51:08 +0200, MZ napisał(a):

    > Zanim napiszesz kolejną bzdurę wbij sobie w ten tępy łeb,

    Otóż to - zastosuj ten przepis na swojej czaszce, bo o mózgu nie ma co
    wspominać z prostej przyczyny - nie dysponujesz tym organem.

    > że (niemal) każdy dochód (a z tego typu źródła jak najbardziej)
    > formalnie podlega w tym kraju opodatkowaniu

    Co ty nie powiesz głąbie?
    Czy ja napisałem że jest zwolnione z podatku dochodowego?
    Heheh - tylko że może do ciebie dotrze popaprańcu że PŁATNIKIEM jest
    pracodawca. O ile takie pojęcia potrafisz ogarnąć INSTYNKTEM (bo jak
    wspomniano wyżej - mózgiem nie dysponujesz).

    > Na co "pracodawca" zezna i niedajboże przedstawi świadków, że
    > przekazywał mu pieniądze

    Widać że ZNOWU i po raz kolejny nie masz pojęcia o obowiązkach pracodawcy w
    sferze prowadzenia kadr i księgowości. Świadek?
    Gdzie jest podpisany kwit że otrzymał wynagrodzenie? Może być wyjątek -
    dyspozycja przelewu wynagrodzenia na rachunek - oczywiście jeżeli pracownik
    tak ZADYSPONOWAŁ - to pracodawca ma psi obowiązek robić mu przelewem jeżeli
    nie ma - to wypłata wynagrodzenia odbywa się w NATURZE (po polski w
    gotówce)

    > Jak wyżej, stuknij się ..itd

    tobie to już nawet i to nie będzie w stanie pomóc :)

    > zanim zaczniesz znów ludzi podpuszczać.

    Co ja robię?
    Jełopie - jakbyś nie wiedział, to nie jest twoja piaskownica w której
    jeszcze sie babrzesz, tylko grupa DYSKUSYJNA. I tutaj się polemizuje,
    dyskutuje - a nie PODPUSZCZA czy NAMAWIA.
    Znów widać w twoim kepelku wyraźny brak organu zwanego mózgiem.

    Poza tym, jako przedsiębiorca, nasz pytek miałby obowiązek odprowadzenia
    składki na UZ, które PRAWIE w całości jet odliczalne od PODATKU. Ale to
    wymaga minimalnej znajomości podstawowych zasad w prowadzeniu DG - czego ci
    najwyraźniej i z pewnością brakuje. Ale tak poza konkursem :)