  • Data: 2003-09-29 13:09:04
    Temat: Re: Skladki Zus - dwie firmy
    Od: "news.onet.pl" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bkt4co$gv$1@news.onet.pl...
    > Jesli jestem zatrudniony w jednej firmie ktora placi za mnie skladki ZUS,
    > czy zatrudniajac sie jednoczesnie w drugiej firmie musi ona takze placic
    za
    > mnie ZUS?

    Jeśli druga firma zatrudnia cie na umowę o prace-to też płaci normalne
    skladki ZUS.
    Inaczej jest w sytuacji-gdy w pierwszej firmie jesteś zatrudniony na umowę o
    prace z conajmniej najniższym wynagrodzeniem(800zł brutto) a w drugiej
    firmie pracujesz na umowę zlecanie. Wtedy w drugiej firmie-zleceniodawca
    opłaca tylko składkę na zdrowotne.
    Przy umowie o pracę-każdy pracodawca odprowadza za ciebie składki.
    -r.