  • Data: 2004-03-15 12:24:44
    Temat: Re: Skierowanie na egzamin kontrolny na prawo jazdy
    Od: "Zarth" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    > Pozostaje jedynie
    > ustawowa możliwość, choć w praktyce jest to kolejny 'martwy przepis'.
    >
    > Artur Golański

    czyli defacto niewieli mi moze zrobic poza postraszeniem? To by bylo w sumie
    logiczne, bo jakos nie moge sobie wyobrazic skargi tego kolesia: "Wiecie, bo
    tu taki jeden gosc w takim to a takim samochodzie to jezdzi jak wariat.
    Wyslijcie go na egzamin." Chociaz z drugiej stromy moje slowo przeciwko
    jego... zobaczymy jak to bedzie...

    pozdro
    Zarth