  • Data: 2002-08-20 17:27:56
    Temat: Re: Skarga (do NSA) na bezczynnosc organu admin.
    Od: Pumcia <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    wedlug mojej wiedzy (a pracowalam w NSA 4 lata) w sprawie bezczynnoci
    organu, organ ten faktycznie ma czas 30 dni na przedlozenie
    dokumentacji, a nastepnie wyznaczana jest data rozprawy lub wydaje sie
    postanowienie w sprawie. W wypadku, gdy MON nie przysle do sadu akt,
    sprawa w NSA rozpatrywana jest na podstawie dokumentow i oswiadczen,
    ktore ty zlozysz i na tej podstawie wydawany jest tez wyrok.

    Mam nadzieje, ze ci to cos pomoze :)

    Pozdrawiam
    Pumcia

    P.S. Nieszczesciem jest to, ze ostatnio terminarz w NSA szwankuje, w
    zwiazku z czym czas oczekiwania na cokolwiek przedluza sie do ho ho... a
    moze i wiecej :(