  • Data: 2017-01-24 18:20:41
    Temat: Re: Skan dowodu osobistego
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości
    W dniu 24-01-17 o 17:44, J.F. pisze:

    >Pod warunkiem, ze to faktycznie dłużnik, a nie przypadkowa osoba,
    >której
    >dowodem osobistym się posłużono.

    Oczywiscie, ale tu mysle, ze ani GIODO, ani sad nie beda mieli
    watpliwosci, ze przestepstwa nie bylo.
    Prokurator ani policjant tez nie powinien miec watpliwosci, a wiec i
    sprawy by nie bylo :-)

    Ale moze sie warto czasem powolac, np przy co bardziej upartych
    windykatorach - "juz raz mowilem, ze nic wam nie jestem winny, a teraz
    to juz przestepstwo" :-)

    J.