  • Data: 2008-08-28 16:34:29
    Temat: Re: Sasiad zabrania wejscia do domu
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Sie, 16:48, Marcin Majchrzak <m...@g...com> wrote:

    > Dziekuje wszystkim za konkretne odpowiedzi. Jeszcze jedno: jesli jakas
    > umowa sluzebnosci jest, to gdzie jej szukac? Zapewne intruz powinien
    > ja posiadac? Drugie - czy ma znaczenie, ze oba domy wybudowano chyba
    > jeszcze w latach '60? Wtedy obowiazywalo inne prawo budowlane, jak
    > sadze?
    >
    > --
    > pzdr
    > Marcin Majchrzak

    Popytalbym starych sasiadow. Mialem podobna sytuacje i nie bylo
    ustanowionej sluzebnosci bo poprzedni wlasciciele byli dla siebie
    uprzejmi. Drogabyla czescia dzialki A ale z powodu ze korzysta z niej
    wlasciciel B to A sobie ja "odgrodzil" krzewami zeby nie patzrec
    sasiadowi kto tam do niego jedzie. Po tym jak spadkobiercy chcieli
    sprzedawac dzialki to zaczal sie raban bo ci od B uznali ze owe krzewy
    sa brzydkie i ogrodzili to betonowym plotem.
    Ale szybkie spojrzenie w mapke wyjasnilo sprawe.