    From: Papik <p...@g...w.astercity.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Samochody na chodnikach,piesi a przepisy.
    Date: Tue, 13 Aug 2002 15:59:32 +0000 (UTC)

    Dnia Tue, 13 Aug 2002 11:51:00 +0200, Boguslaw Szostak napisał/napisała:
    > Ludzie pomyslcie...

    Mysle :)

    > Jak maja dowizc cos do kiosku.

    HA :) Pomysl, dlaczego podalem lokalizacje ?
    Gazety nie dowoza samochodem osobowym firmy "lowcost" bez plakietki "dowoz
    prasy" tylko maja inny samochodzik do tego celu .
    Przez 6 lat przechodzilem i nadal przechodze pod kladka obok tego miejsca i
    wpadlo mi w oko to i owo :P

    > Jak zaparkowac...

    Kolo parkuje pomiedzy kioskiem a stara budka ogloszeniowa jakiejs gazety -
    pod kladka :)

    > Czy wam juz calkiem "prawo" porobilo spustoszenia w glowach,
    > ze juz o zwyklej ludzkiej zyczliwosci zapominacie ?

    Patrz wyzej. ;) Wysil swoje 4 konczyny i podjedz pod kladke..

    > Czy wam juz calkiem "prawo" porobilo spustoszenia w glowach,
    > ze juz o zwyklej ludzkiej zyczliwosci zapominacie ?

    Zyczliwie to ja mu zszedlem z drogi zanim mnie rozjechal :>>

    > Ptrzeciez dojechal iz atrzymal sie... prawda ?

    Tak, bo gdyby sie nie zatrzymal to by mnie rozjechal ;)))

    > Lecz zamiast pomyslec, ze czlowiek potrzebuje do kiosku podjechac
    > lepiej udowadniac jakie sie ma prawa i "stanac na drodze".

    Sluchaj, co ja Ci bede tlumaczyl, podjedz i zobacz w jakim miejscu znajduje
    sie budka. Wtedy prosze zweryfikuj swoje wypowiedzi :)

    > Trzebva bylo wziac ze soba krzeselko,
    > usiasc , rozlozyc gazete i czytac...

    W okol kiosku krzeselka sa juz.. z handlarzami :) sa dni kiedy nie mozna
    przejsc pomiedzy straganami ale to juz inna bajka :>

    > Pani Kasiu.. Czy nie zwrocilo Pani uwagi, ze opisujacy zdarzenie wiedzial,
    > ze kioskarka,
    > ze syn.....

    panie Boguslawie :) Czy nie zwrocil Pan uwagi na miejsce i moje wypowiedzi ?
    :)
    Daje sobie glowe uciac,ze ludzie mieszkajacy na Goclawiu a pracujacy w
    centrum znaja dokladnie ta kioskarke i jej syna :) Od przeszlo 6 lat na
    zmiane tam sprzedaja :)

    > Moze dojezdzaja z daleka i kakos pod kiosk dojechac musza. Moze maja jakis
    > towar w bagazniku...

    patrz wyzej. (adres,samochod,dostawy prasy :P)

    > JAK dojechac, jesli jedyna droga prowadzi przez chodnik. Oczywiscie powli i
    > pomiedzy pieszymi...

    W takim przypadku rozumiem Twoje uniesienie.. Jednak nie doczytales ani nie
    zadales sobie trudu ayb chociaz na mapke warszawy zerknac, gdzie sie to
    miejsce znajduje.
    Zauwazylbys wtedy,ze:
    - pod kladka przebiega trasa lazienkowska (nie da sie ukryc)
    - obok kladki (5m od kiosku) przebiega zjazd z trasy lazienkowskiej na
    Goclaw :)

    Czy ma Pan jeszcze jakies watpliwosci co do mojej reakcji, motywacji i
    sposobu parkowania kioskarzy w tej konkretnej sytuacji ? :)

    --
    Motto: * Byle do 21 października ! * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701