  • Data: 2010-06-04 09:36:14
    Temat: Re: Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-06-04 10:35, Użytkownik Jotte napisał:

    > Łżesz, idioci niczego nie dostrzegają.

    Dlatego właśnie nie dostrzegasz na kogo wychodzisz, idioto.

    > Kto będzie argumenty takiemu czemuś jak ty przedstawiał??

    Taki idiota jak ty na pewno nie, do podania argumentów trzeba mieć
    coś czego tobie zdecydowanie brakuje.

    > A nie, bo ty.

    Normalnie jakbym dziecko pięcioletnie słyszał "a nie, bo ty".
    Jeszcze jakoś zaprezentujesz swój poziom umysłowy ?

    > Tam cię nie ma. Szukaj się na wybiegu, może cię na spacer wyprowadzili.

    Jestem, natomiast ciebie tam nie było, generalnie tam osobnicy
    o inteligencji pięciolatka nie zaglądają. Ale jak dorośniesz
    to może kiedyś będziesz.