    From: RadoslawF <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
    Date: Thu, 03 Jun 2010 17:47:53 +0200
    <4c0568fe$1@news.home.net.pl> <hu3rs6$6ua$2@node1.news.atman.pl>
    <hu3s5j$m8j$1@news.dialog.net.pl> <hu411h$7ir$3@node1.news.atman.pl>
    <hu41gc$pu9$1@news.dialog.net.pl> <hu44oj$82k$1@node1.news.atman.pl>
    <hu47b9$st3$1@news.dialog.net.pl> <hu5e72$ftd$1@node1.news.atman.pl>
    <hu67v2$trb$1@news.dialog.net.pl> <hu68du$uer$1@node2.news.atman.pl>
    <hu6b7i$vmh$1@news.dialog.net.pl> <hu6cte$ki5$1@node1.news.atman.pl>
    <hu6gm5$38i$1@news.dialog.net.pl> <hu6ilr$lcr$1@node1.news.atman.pl>
    <hu6jg8$4rc$1@news.dialog.net.pl>

    Dnia 2010-06-02 23:44, Użytkownik Jotte napisał:

    > Nadzieja umiera ostatnia.

    U ciebie umarła jednak wcześniej.

    > To prawda, i jesteś nim ty. Prawda to prawda, nawet jeśli wyrazić ją
    > trzeba dosadnymi terminami.

    Myślisz że takiemu "prymitywnemu matołkowi, prostakowi, głupcowi
    i chamowi" ktoś uwierzy ? Jeśli wierzysz to próbuj dalej.

    > Nie, chłopino. To ja ciebie badam na te okolicznoścvi. I nic na to nie
    > poradzisz.

    Ty to próbujesz tylko tylko wykręcić kota ogonem.
    Ale kto od rzucania kupą startuje fiołkami pachnieć nie będzie
    czyli śmierdzisz.

    > Jak tam sobie wolisz to tłumaczyć tak tłumacz.
    > Ja małpę tresuję i tyle.

    Nie tresujesz, to co robisz to nieudolna próba ukrycia swojej
    bezdennej głupoty i wrodzonego braku kultury. Rób tak dalej.

    > Gówniarz z ciebie. Już ci konceptu brakuje, prymitywku.

    Z ciebie gówniarz, prymitywku.

    > Nie, nie rozmawiasz. Bo ja z tobą nie rozmawiam. Jedynie przerzucamy się
    > tekstami, w czym zresztą sromotnie przegrywasz, boś inteligentny inaczej.

    Bardzo ciekawa definicja nie rozmawiania za pomocą przerzucania
    się tekstami. W sam raz na poziomie inteligentnego inaczej.