    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
    Date: Wed, 2 Jun 2010 23:44:36 +0200

    W wiadomości news:hu6ilr$lcr$1@node1.news.atman.pl RadoslawF
    <r...@w...pl> pisze:

    > Skoro jestem bezmyślnym matołem to dlaczego pisałeś "Pomyśl chociaż o
    > nich." ?
    Nadzieja umiera ostatnia.

    > "Mnie, synu, wali twoje czekanie, a twoje zdanie mam w dupie."
    > To zdanie podobnie jak te na które odpowiadam dowodzi kto tu jest
    > prymitywnym młotem, prostakiem, głupcem, chamem i zwyczajnym gnojem.
    To prawda, i jesteś nim ty. Prawda to prawda, nawet jeśli wyrazić ją trzeba
    dosadnymi terminami.

    > Fakt, wystartowałeś od rzucania kupą i nie doszedłeś do ślinienia banana.
    Nie, chłopino. To ja ciebie badam na te okolicznoścvi. I nic na to nie
    poradzisz.

    > Naprawdę, to dlaczego wyżej nerwowo wyzywasz mnie ?
    Jak tam sobie wolisz to tłumaczyć tak tłumacz.
    Ja małpę tresuję i tyle.

    > W swoich fantazjach możesz, dzieciaku.
    Gówniarz z ciebie. Już ci konceptu brakuje, prymitywku.

    > Rozmawiam z tobą
    Nie, nie rozmawiasz. Bo ja z tobą nie rozmawiam. Jedynie przerzucamy się
    tekstami, w czym zresztą sromotnie przegrywasz, boś inteligentny inaczej.

    --
    Jotte