  • Data: 2010-09-14 08:32:11
    Temat: Re: Robieni w ... bańkę żarówkową
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 13 Sep 2010 20:44:17 +0200, SDD napisał(a):

    > Z takim naprawde pelnym, to nie wiem, czy beda kiedykolwiek, chyba, ze moze
    > jakies minizarowki oparte na nanoogniwach (a moze jokto-) termojadrowych :)

    Jestem optymistą - są różne sposoby generacji fotonów i pewnie niektóre
    dadzą się przenieść z laboratorium do produkcji seryjnej.

    Ale wracając do wątku to pogooglałem i po przeczytaniu dyrektyw i jakichś
    artykułów, to jakoś mam większy dystans do tych piszących o "spisku".
    Aczkolwiek zgadzam się że od razu powinno się zaostrzyć przepisy o zbiórce
    zużytych świetlówek - powinno się dać je zwrócić wszędzie i w dowolnej
    ilości, a nie tylko na zasadzie 1:1 przy kupowaniu nowej.

    Dobra... idę wymienić przepaloną żarówkę w sypialni - na tradycyjną bo
    jeszcze mam kilka w szafce ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry