    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5d2d71f0$0$505$65785112@news.neostrada.pl> <qgkame$sjj$1@gioia.aioe.org>
    <5d2dafb3$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d2db18c$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d2db3cd$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d2db9e1$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d2dbcd7$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Resort cyfryzacji bierze się za kradzieże tożsamości
    Date: Tue, 16 Jul 2019 19:02:48 +0200

    dyskusyjnych:5d2dbcd7$0$17362$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 2019-07-16 o 13:47, J.F. pisze:

    >Nowy adres w banku to tylko część tego, co będzie komornik mógł
    >sprawdzać, i w sumie lepiej, aby te czynności wykonywał komornik za
    >opłatą (który ma odpowiednie kadry do tego), niż ten biedny sędzia,
    >który jednak powinien się skupić na sądzeniu, a nie czynnościach
    >administracyjnych.

    A to w sadzie nie ma odpowiedniego sekretariatu ?

    Ale moze i slusznie ze komornik sprawdzi ... bedzie kogo skarzyc w
    razie wpadki, immunitetu nie ma :-)
    Ale zaraz - komornik nie ma jakiegos rejonu dzialania ?

    >Pod warunkiem, że awizowanie odbyło się pod adresem zamieszkania
    >adresata.

    Zamieszkania, zameldowania, czy to juz wina skazanego, ze sie nie
    zameldowal pod adresem zamieszkania ?

    >Nie znam sprawy.

    https://www.pudelek.pl/artykul/114679/komornik_zajal
    _konto_lisa_po_przegranym_procesie_z_pawlowicz_kores
    pondencje_przyjeli_domownicy_i_ja_podpisali/

    >Nie trzeba sprawdzać co tydzień, o zmianie "aktywności" powiadamiają
    >mailem.

    A ja bym sobie zyczyl mailem, sms, i jeszcze normalnie listem - bo
    mail to moze trafic do spamu.

    >...więc nie używaj argumentu o jakimś ogłoszeniu na tablicy. Kto
    >chce, dostaje wiadomości prosto na skrzynkę pocztową. Czy to nie jest
    >marzenie tych od "urzędowego adresu e-mail"? :)

    Ruch w dobra strone, tylko aby sie na tym nie skonczylo, bo przeciez
    obywatel mogl sobie sprawdzic ..

    >Była partnerka. A spółdzielni się z rozwodów z konkubiną nie zwierzam
    >:)

    No ale nie powinna byc jakos powiadomiona, ze teraz kto inny ma placic
    ?

    >W sensie, czy można świadomie spróbować oszukać system?
    >Przy spełnieniu trzech warunków: pozwany nie jest nigdzie
    >zameldowany, list przyjdzie awizowany i przekona się sąd, że został
    >uprawdopodobniony fakt, że adresat tam mieszka.

    Tyle teoria, a praktyka ?
    To sie juz nie zdarza?

    Jak swiadcza przyklady - sie zdarza ...

    >Jak wejdą przepisy o doręczeniach przez komornika, to można uznać, że
    >system będzie domknięty całkowicie - oczywiście oszustwa zawsze są
    >możliwe w każdej branży - na przykład podstawianie fałszywych
    >sąsiadów, którzy komornikowi zaświadczą, że ta pani obok w drzwiach,
    >to tam mieszka, tylko dużo pracuje :)

    Ja sie tam sasiadami nie interesuje ...

    J.