  • Data: 2006-10-04 07:50:41
    Temat: Re: Rekojmia... jaki to paragraf?
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam.
    > Kupilem w MM klawiaturke i G w niej sie zacina... byla kupiona kilka
    > miesiecy temu ale nie mialem czasu sie tym zajac. Z tego co sie orientuje
    > to mam 2 lata rekojmi... na jaki paragraf (i z czego ten paragraf) sie
    > powolywac, jesli chce ja wymienic na sprawna lub otrzymac zwrot pieniedzy?
    > Pozdrawiam!

    Nie mozesz (rozumiem ,ze sprzet kupiony na paragon). Przyczyna prosta -
    odpowiedzialnosc sprzedawcy straciles z powodu zwlekania z reklamowaniem
    sprzetu, masz na to do 2 miesiecy od daty stwierdzenia wady ( kilka miesiecy
    to wiecej niz 2).Chyba, ze sie nie przyznasz, wlasnie rozpakowales i G nie
    dziala;)
    Sprzęt nie ma gwarancji ????

    K.

    Ps Rekojma obowiazuje wylacznie na sprzet zakupiony "na fakture" dla firmy.