  • Data: 2011-05-11 20:13:59
    Temat: Re: Pytanie o zwolnie z wykonania reszty kary.
    Od: "kaktus" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arkady" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:iqenfa$a6h$1@news.onet.pl...

    > Dzieciaku zapomnij o o odroczeniu amnestii i innych chorobach wieziennych.
    > Jedyna mozliwosc to zawieszenie reszty kary. Jakbys mial liczyc na warunek
    > to i tak mozesz sie o to ubiegac w zakladzie karnym a w zakladzie karnym
    > jak juz bedziesz to wiesz ze do konca bo nikt nawet nie bedzie wnioskowal
    > o twoj warunek.

    Dzieciaku, jakbys mial chociaz troche pojecia to bys wiedzial ze na poltorej
    miesiaca to ja nawet do ZK nie trafie tylko do AS. Dla ciebie to moze to
    samo. O warunek z AS to nawet bym sie nie staral, bo po co. Lepiej
    odsiedziec to co mi zostalo i miec reszte w dupie niz dostac warunek i
    meldowac sie jeszcze kuratorowi.
    A frajerem owszem jestem nie grypsowalem :).