  • Data: 2006-09-01 17:26:22
    Temat: Re: Przepisanie gospodarstwa domowego
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Siostry ojca oczywiście też dziedziczą. Mąż / dzieci tej zmarłej również.
    > Najgorzej będzie z dziadkiem. Bo jeśli nie znacie jego rodzeństwa (i ich
    > zstepnych) sąd będzie poszukiwał ich ogłoszeniami prasowymi. Oczywiscie na
    > wasz koszt (około 1500 PLN).

    Nie wiem, czy to kwestia lokalnych zwyczajow - ale sad rejonowy (nie
    pamietam ktory) w Czestochowie przy sprawie spadkowej w mojej rodzinie -
    probowal odnalezc mego dziadzio-wujka, obiezyswiata i australofila (mawiamy
    na niego Wuj Kangur), od ktorego wowczas nie mielismy wiadomosci juz blisko
    5 lat. Sami dalismy ogloszenie do prasy lokalnej w ostatnim znanym miejscu
    jego zamieszkania, przeprowadzilismy rejestrowana korespondencje / rozmowy
    ze wszystkimi znanymi nam jego znajomymi i puscilismy serie "w waznej
    sprawie rodzinnej" w programie 1 PR. Sad nie kiwnal nawet palcem - wszystko
    my zalatwialismy i po 2 latach w koncu sie znalazl - a sprawa spadkowa
    jeszcze sie nie skonczyla i cos tam odziedziczyl.

    Pozdrawiam,

    Tiger