    From: "MOK" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przemeldowanie - kwestie proceduralne
    Date: Thu, 18 Dec 2008 18:00:51 +0100

    jQ wrote:
    > Czy wystarczy
    > złożyć wniosek w Urzędzie Gminy tu, gdzie mieszkam z prośbą o
    > zameldowanie i wymeldowanie mnie w starym miejscu zameldowania - a
    > urzędy już prześlą między sobą dokumenty, czy też muszę sam zaiwaniać
    > na drugi koniec kraju, tam się wymeldować donikąd, po czym zameldować
    > się w nowym miejscu?

    Nikt za Ciebie nie prześle dokumentów pomiędzy urzędami. Ty robisz za
    kuriera. Nie twierdzę, że pomiędzy tymi akurat urzędami, co wymieniasz, ale
    np. do zameldowania się muszisz mieć odpisy np. aktu własności itp... które
    wkładasz w plecak i zasuwasz, gdzie trzeba :) A jak ich nie masz to bulisz.
    A jak nie masz, żeby zabulić, to łamiesz prawo ( mieszkając bez meldunku ),
    bo co Ci innego pozostaje.